“ HEALTHY HONG KONG 2025 ∣Move For Health“ Theme Song (Chinese Version Only)

2018年12月24日

【識唱嘅一齊唱】

「郁一郁,咪再坐定定!」,呢句歌詞大家都聽到發夢都識唱,而加係時後學唱晒成喇!為咗做到「識唱嘅一齊唱」,匿獅Lion特別派人準備咗一個歌詞版MV ,大家快啲唱熟佢,咁我第時開演唱會,大家就可以全~場~大~合~唱喇!

為推廣「郁一郁・健康啲」之訊息,衞生署製作了《郁一郁》主題曲,為「健康香港2025 | 注入正能量!二分鐘的主題曲由音樂才華洋溢以及積極運動的知名歌手陳奐仁主唱,還有香港女子組合Super Girls客串,節奏輕快,歌詞簡單易明。陳奐仁在2018年初曾因積極運動令健康和體型得以改善而引起全港一時哄動,加上其音樂才華洋溢,作為是次宣傳運動的主唱最為適合不過。而女子組合Super Girls形象健康、充滿活力,故能為是次運動注入正能量。

如欲了解更多,可觀看《郁一郁》– 【健康香港2025 | 郁一郁・健康啲】主題曲。請登入以下連結,一齊聽住首歌郁一郁啦!

“Move For Health”---“ HEALTHY HONG KONG 2025 ∣Move For Health“  Theme Song (Chinese Version Only)

 

Related Links: